راهنما

ثبت سفارش

روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده است و  به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. در مراحل بعد، فرم‌ها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، این‌جا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟

بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.

من تا به امروز خرید اینترنتی اینترنتی انجام نداده ام لطفا راهنماییم کنید؟

پس  از انتخاب کالای مورد نظر به سبد خرید رفته و در سایت ثبت نام کنید ، سپس  مشخصات و آدرس خود را وارد کرده و نوع پرداخت را انتخاب نمایید.

 

از چه طریقی متوجه تایید و پیگیری مراحل سفارش شوم؟

پس  از اتمام مراحل خرید و ثبت سفارش ، پیامکی مبنی بر تایید خرید برایتان  ارسال خواهد شد و محصول وارد مرحله بسته بندی و ارسال خواهد شد .برای اطلاع  از آخرین وضعیت سفارش خود می توانید از طریق منوی حساب کاربری ، بخش  سفارشات ، پیگیری کنید

بعد از تایید سفارش و ارسال محصول مورد نظر ،  کد مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد ،که میتوانید از سامانه  پست www.tracking.post.ir با وارد کردن کد رهگیری مرسوله خود را پیگیری  کنید

چنانچه کد مرسوله برایتان پیامک نشد (به دلیل اختلالات شبکه ) با شماره تماس 09330251470 تماس بگیرید یا چت آنلاین پیام دهید تا کد برایتان ارسال شود

در پرداخت به صورت آنلاین به مشکل خوردم ، چه کاری می بایست انجام دهم ؟

الف ) در فاصله زمانی مجدد بررسی نمایید

ب  ) از کارت بانکی دیگر استفاده نمایید (گاهی اوقات بانک صادر کننده کارت  شما ارتباطش با بانک قطع بوده و با استفاده از کارت بانکی دیگر، مشکل رفع  خواهد شد)

ج ) با یکبار بستن کامل پنجره‌ی پرداخت و اتصال مجدد به صفحه‌ی بانک امکان پرداخت مهیا می‌شود.

توجه  داشته باشید چنانچه در پرداخت به درگاه بانکی دچار خطا شد و هزینه از حساب  شما کسر گردید ، طی 72 ساعت آینده پول به حساب شما واریز خواهد شد.

 

آیا محصولات شما گارانتی هم دارد؟

تمامی محصولات دارای سه روز ضمانت بازگشت کالا بوده که در صورت هرگونه مغایرت یا مشکل می توانید کالا را مرجوع یا تعویض نمایید. 

نحوه ی ارسال به چه صورت خواهد بود ؟و چقدر زمان می برد تا محصول به دست ما برسد ؟

نحوه ارسال به سراسر کشور از طریق شرکت ملی پست به صورت رایگان می باشد. سفارش 5 الی 6 روز بعد از تایید بدست شما خواهد رسید.

 

امکان ارسال به روستا فراهم است ؟

بله. به تمام نقاط ایران که تحت پوشش شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می باشند ارسال انجام خواهد شد.

 

در صورتی که آدرس را به اشتباه وارد کرده باشم چه اتفاقی می افتد ؟

مشتری  عزیز در ثبت اطلاعات خود هنگام خرید باید دقت کافی را داشته باشید  ،مسئولیت نوشتن اشتباه اطلاعات به عهده ی مشتری است و مجموعه هیچگونه  مسئولیتی در صورت ارسال محصول به آدرس و مشخصاتی که شما نوشته اید را ندارد  و حتی شامل گارانتی و مهلت تست 3 روزه هم نمیشود

درصورتی که مشخصات و  آدرس خود را غلط وارد کرده باشید ، محصول به آدرس و مشخصات ارسالی شما می  رود و درصورتی که فردی آن را تحویل نگیرد مجدد به فروشگاه برگشت داده می  شود و با هزینه پست خود خریدار مجدد ارسال می شود

پرداخت هزینه به چه صورت است ؟

در فروشگاه انلاین فخر تمام پرداخت ها به صورت انلاین از طریق درگاه معتبر هست

چنانچه  موفق به پرداخت انلاین نشدین میتوانید مبلغ محصول را از طریق کارت به کارت  پرداخت نمایید( برای هماهنگی بیشتر و دریافت شماره کارت با شماره تماس  09330251470 در تماس باشید)

سوالات بیشتری دارم به چه صورت با شما در میان بگذارم ؟

همکاران  ما در بخش پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود ،‌ همواره میتوانید  از سیستم چت آنلاین پاسخ هرگونه سوال خود را دریافت کنید یا با شماره تماس  09330251470 تماس حاصل فرمایید